Actualizare BBBS

Posted: March 24, 2010 by mihaiela in Big Brother Big Sister
Tags: , , , , , ,

În data de 14 ianuarie 2010, voluntarii din cadrul proiectului „Big Brother, Big Sister” au fost convocaţi la prima întâlnire de lucru din noul an. Ulterior urărilor şi gândurilor bune pentru anul 2010, s-a trecut la discuţiile vizate pe ordinea de zi: campania Naţională „Ziua Bolilor Rare”, planificarea activităţilor din cadrul Proiectului „Big Brother, Big Sister”, studierea contractelor de voluntariat şi semnarea lor de către voluntari.

În data de 20 ianuarie 2010, copiii şi tinerii cu dizabilităţi, beneficiari ai Proiectului „ Big Brother, Big Sister”, au participat la o activitate comună desfășurată în
sala festivă a Şcolii Gimnaziale „Corneliu Coposu”.
S-a hotărât ca, în cadrul acestei întâlniri, copiii să fie antrenaţi diferenţiat în activităţi, în funcţie de interesele şi trebuinţele lor de dezvoltare şi relaţionare socială. Astfel, a fost organizat un spaţiu de joacă, în cadrul căruia, cadrele didactice de la C.S.E.I. „Speranţa”, sprijinite de voluntari, au conturat repede două trasee paralele pentru concursul de ştafetă; s-a format cercul de scaune necesar desfăşurării activităţilor de socializare şi relaxare şi s-a organizat spaţiul de lucru destinat copiilor cu elemente de autism, beneficiari ai proiectului.
Toate activităţile de joc propuse au avut ca principal obiectiv relaxarea, facilitarea interacţiunii dintre copiii/tinerii cu dizabilităţi şi voluntari şi, nu în ultimul rând, creşterea coeziunii grupului.

Întâlnire de lucru cu voluntarii BBBS
16 februarie 2010, sediul APWR
Data de 16 februarie 2010 a fost destinată unei şedinţe cu voluntarii BBBS. Scopul principal a fost acela de a pregăti o serie de detalii organizatorice în vederea derulării în condiţii optime a activităţilor din cadrul Campaniei Naţionale pentru Boli Rare prevăzute a se organiza la Zalău.
Voluntarii au fost informaţi asupra activităţilor planificate a se desfăşura la nivel local şi s-a realizat un necesar al resurselor umane. Au fost distribuite responsabilităţile şi fiecare voluntar şi-a ales, în funcţie de interese şi de aptitudini, acţiunile în care să se implice şi de a căror finalizare să răspundă. Astfel, toţi cei prezenţi şi-au exprimat disponibilitatea pentru a distribui fluturaşi şi afişe la nivelul municipiului Zalău şi s-au repartizat punctele de distribuţie.
Ulterior a fost trecut în revistă programul lansării Campaniei şi s-a realizat diviziunea muncii, fiecare voluntar asumându-şi un rol bine definit în organizarea evenimentului de la Casa de Cultură a Sindicatelor.
Întâlnirea de lucru s-a încheiat cu stabilirea ultimelor detalii şi cu promisiunea voluntarilor de a mobiliza cât mai mulţi colegi, prieteni şi cunoştinţe pentru a participa la Marşul Bolilor Rare şi la spectacolul de lansare a Campaniei.
Amalia Sabău, psiholog APWR

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s