Grup de pacienti cu Prader Willi la Fundatia ACASA

Posted: October 19, 2009 by mihaiela in Evenimente APWR, Fundatia ACASA, NoRo
Tags: , , , , , , , ,

Paşii noştri grăbiţi se pierdeau în entuziasmul şi emoţia cu care ne îndreptam spre Fundaţia ACASĂ. În tot acest timp discuţia mea cu Rob despre cum o să decurgă lucrurile ne făcea intrarea în lumea celor cu care urma să petrecem împreună aproape 3 săptămâni. Nu-i cunoşteam încă, doar din auzite, prilej care a dat frâu imaginaţiei noastre asupra chipurilor lor.

Nici nu am realizat când am ajuns la fundaţie, totul s-a întâmplat aşa de repede. Ne-am înţeles să ne adunăm în sala de lectură pentru a începe călătoria noastră spre necunoscut. Persoanele au început să sosească rând pe rând, probabil întrebându-se ce avea să se întâmple. În sală era linişte, de parcă ne-am fi înţeles să ne jucăm “Împăratul tăcerii”. Ca să dau ton atmosferei tăcute am început să vorbesc despre mine, Asociaţia Prader Willi şi ce vom face la următoarele noastre întâlniri. Pentru a-i cunoaştem mai bine, am iniţiat un joc de cunoaştere a numelui si câteva trăsături ale lor. Acest început s-a dovedit a fi constructiv pentru următoarele întâlniri şi activităţi. Odată cu aceste intalniri distanţa care a fost între noi s-a redus, oferind astfel şansa de a stabili relaţii speciale de prietenie.

Am simtit ca sufletul lor reflecta bunatate, frumusete, inocenta, amabilitate si blandete ceea ce ne-a facut sa ii apreciem si mai mult. Experienta petrecuta impreuna ne-a oferit o perspectiva aparte despre tot ceea ce inseamna persoane cu nevoi speciale. Totul e sa privesti dincolo de aparente si vei descoperi ca in viata ti se pot ivi in cale momente deosebite care te fac mai bun si mai intelegator.

psihopedagog Emese Juhos

Leave a Reply

